Tinggalkan pesanan anda di sini!

Selasa, 19 Mac 2013

SPPBS sudah boleh diakses | Guru kelas boleh masukkan markah SEGAK

19 MAC 2013,

Hehe, hari pertama sistem SPPBS sudah boleh diakses oleh guru matapelajaran tetapi masih belum ada fungsi AKADEMIK. Hanya ada fungsi NON AKADEMIK. 

Laju bukan main sebab tak ramai lagi yang berjalan-jalan ke SPPBS. Jadi Shaz terus daftarkan pelajar kelas Shaz untuk menu NON AKADEMIK. Sekali je pendaftaran untuk semua aktiviti kokurikulum- penambaikan yang telah diwar-warkan sebelum ini. 




 Ta daaa, dah siap daftar pun

Sekarang tak sabar nak tengok macamana rupaya kemasukan prestasi pelajar sebab dengar kata dalam bentuk senarai semak lak tahun ni.


p/s : rasa nak tukar jer borang senarai semak individu pelajar sebab nak follow macam dalam SPPBS. Jadi, mudah untuk tick band nanti. Cuma, adakah rakan-rakan lain setuju?


  
refleksi diri hari ini

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tinggalkan komen jika sudi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Komen