Label

Tinggalkan pesanan anda di sini!

Sabtu, 8 November 2014

Contoh 1 Surat rayuan egtukar Sesi januari 2015

Puan Ariana Rose binti Hussein,
SMK XYZ,
Johor.

Melalui dan salinan kepada
Pengetua SMK XYZ,
Johor.
________________________________________________________________________________
                                                                                                                                  6 November 2014

Encik Haris bin Yahaya,
Ketua Unit Sektor Pengurusan Sekolah Menengah,
Bahagian Pengurusan Sekolah Harian,
Kementerian Pendidikan Malaysia,
Aras 4, Blok E2, Kompleks E,
Pusat Pentadbiran Kerajaaan Persekutuan,
62604 Wilayah Persekutuan Putrajaya
Nombor fon 0388849500
Nombor faks 0388886673

Tuan,
RAYUAN SEMAKAN SEMULA PERMOHONAN PERTUKARAN DARI SMK XYZ KE NEGERI TERENGGANU BAGI SESI JANUARI 2015



Saya seperti nama di atas ingin membuat rayuan agar permohonan pertukaran saya ke Terengganu bagi sesi Januari 2015 dipertimbangkan semula.
2.    Nombor siri permohonan saya adalah _________, nombor fail diri JPN saya adalah ______          dan nombor kad pengenalan saya_______________.  Saya adalah guru opsyen _________         dengan pengalaman mengajar ___________ tahun.
3.    Alasan-alasan utama saya untuk memohon pertukaran adalah seperti berikut-:
a)        Mengikut suami yang bekerja sebagai ________________________
b)        Ada anak kecil_________________________________
c)    Tekanan kerana berjauhan________________
d)    Saya pernah mengajar beberapa subjek lain seperti ____________________
e)        Kos berulang-alik ____________________________

5.     Bersama ini saya ada lampirkan beberapa dokumen sebagai bukti iaitu
a)              Borang permohonan e-Gtukar Sesi JAN 2015
b)              Salinan Kad perkahwinan
c)              Surat majikan suami / Pendaftaran perniagaan suami
d)              Surat Keizinan Suami

6.    Saya amat berharap agar pihak tuan dapat mempertimbangkan rayuan permohonan pertukaran saya ini. Kerjasama dan keprihatinan dari pihak tuan diucapkan jutaan terima kasih.

Saya yang berharap,



(ARIANA ROSE BINTI HUSSEIN )
Nombor  telefon : 013- XXXXXXXXXX


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Tinggalkan komen jika sudi

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Komen